Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprawdzili, dlaczego dzieci słabo się uczą

26 maja 2009 | Życie Warszawy | Paulina Głaczkowska

Dzieci z Ursusa umieją czytać ze zrozumieniem i dobrze liczą, ale nie myślą logicznie – wynika z badań przeprowadzonych przez naukowców z UW

Analizę zlecił dzielnicowy ratusz. – Nasze dzieci od kilku lat podczas egzaminów na koniec podstawówki i gimnazjum wypadają bardzo słabo. Chcieliśmy wiedzieć, co jest tego przyczyną – tłumaczy Jolanta Dąbek, wiceburmistrz Ursusa.

W badaniach, które rozpoczęły się w listopadzie 2007 roku, wzięli udział wszyscy uczniowie z klas trzecich i piątych szkół podstawowych oraz pierwszych gimnazjum. Dzieci miały do rozwiązania testy przygotowane przez badaczy z Uniwersytetu Warszawskiego. Oddzielnie sprawdzano ich umiejętności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8327

Spis treści
Zamów abonament