Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie rezygnują z win

03 lipca 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Sprzedaż win będzie rosła w Polsce jeszcze przez kilka lat. Euromonitor nie przewiduje jednak znacznych zwyżek.
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż win będzie rosła w Polsce jeszcze przez kilka lat. Euromonitor nie przewiduje jednak znacznych zwyżek.

Kryzys i akcyza zaszkodziły bardziej wódce i piwu. W pierwszym półroczu sprzedaż win urosła o 5 proc. W całym roku wydamy na nie ok. 2,7 mld zł

W pierwszej połowie 2009 r. o 25 proc. zwiększyła się sprzedaż sieci franczyzowej Dobrewina.pl założonej przez spółkę Grand Cru. – Wzrost ten to nie tylko efekt otwarcia czterech kolejnych sklepów, ale także rosnącego zainteresowania winami w Polsce – uważa Peter Pulawski, prezes Grand Cru. Obecnie w Polsce działa 28 sklepów Dobrewina.pl.

Firm, które mogą się pochwalić wynikami podobnymi do osiągniętych przez Grand Cru, jest w Polsce niewiele. O ok. 5 proc. zwiększyła sprzedaż w pierwszym półroczu Domain Menada,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8360

Spis treści
Zamów abonament