Polacy nie rezygnują z win
Kryzys i akcyza zaszkodziły bardziej wódce i piwu. W pierwszym półroczu sprzedaż win urosła o 5 proc. W całym roku wydamy na nie ok. 2,7 mld zł
W pierwszej połowie 2009 r. o 25 proc. zwiększyła się sprzedaż sieci franczyzowej Dobrewina.pl założonej przez spółkę Grand Cru. – Wzrost ten to nie tylko efekt otwarcia czterech kolejnych sklepów, ale także rosnącego zainteresowania winami w Polsce – uważa Peter Pulawski, prezes Grand Cru. Obecnie w Polsce działa 28 sklepów Dobrewina.pl.
Firm, które mogą się pochwalić wynikami podobnymi do osiągniętych przez Grand Cru, jest w Polsce niewiele. O ok. 5 proc. zwiększyła sprzedaż w pierwszym półroczu Domain Menada,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta