Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampania reklamowa Żabki wprowadzała klientów w błąd

10 sierpnia 2009 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska

Firma prowadząca sieć sklepów Żabka zapłaci przeszło 1,5 mln zł kary za niefortunne hasło promocyjne. UOKiK wziął też pod lupę inne sprawy dotyczące reklam

Chodzi o kampanię reklamową sieci sklepów Żabka prowadzoną od września do końca października 2008 r. w prasie, telewizji oraz w sieci tych sklepów. Towarzyszyło jej hasło: „Informujemy, że decyzją zarządu spółki Żabka Polska 15 września 2008 r. zamykamy Żabki”. Sugerowało to zamykanie sklepów tej sieci.

Komunikaty nie zawierały zaś informacji, że tak naprawdę sieć wcale nie kończy działalności, a hasło odnosiło się jedynie do akcji promocyjnej. O szczegółach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8392

Spis treści
Zamów abonament