Kampania reklamowa Żabki wprowadzała klientów w błąd
Firma prowadząca sieć sklepów Żabka zapłaci przeszło 1,5 mln zł kary za niefortunne hasło promocyjne. UOKiK wziął też pod lupę inne sprawy dotyczące reklam
Chodzi o kampanię reklamową sieci sklepów Żabka prowadzoną od września do końca października 2008 r. w prasie, telewizji oraz w sieci tych sklepów. Towarzyszyło jej hasło: „Informujemy, że decyzją zarządu spółki Żabka Polska 15 września 2008 r. zamykamy Żabki”. Sugerowało to zamykanie sklepów tej sieci.
Komunikaty nie zawierały zaś informacji, że tak naprawdę sieć wcale nie kończy działalności, a hasło odnosiło się jedynie do akcji promocyjnej. O szczegółach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta