Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Grolsch zdecydował się rzucić wyzwanie Heinekenowi i Carlsbergowi na polskim rynku

10 sierpnia 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska

Sprzedaż piw zagranicznych. Dzięki obniżce ceny i zmianie dystrybutora Grolsch spróbuje wyjść z cienia innych światowych marek

Kompania Piwowarska zaczyna ekspansję Grolscha od dziesięciu największych polskich miast. Marka trafi tam do hiper- i supermarketów, sieci delikatesów oraz lokali gastronomicznych. Na razie lider polskiego rynku piwa nie zdradza, kiedy przyjdzie kolej na mniejsze miejscowości.

Do znanej na całym świecie marki większą niż dotąd liczbę klientów ma przekonać w Polsce nowa cena. Dotychczasowy dystrybutor Grolscha, notowana na giełdach w Nowym Jorku i Warszawie spółka Central European...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8392

Spis treści
Zamów abonament