Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chętny na sorellę

30 października 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska

Stoczek – spółka zależna giełdowych Makaronów Polskich – zainteresowany jest odkupieniem od Agros Nova marki dżemów sorella – dowiedziała się „Rz”. Paweł Nowakowski, prezes Makaronów Polskich, nie chce komentować tej informacji.

Joanna Bancerowska, rzecznik prasowy Agros Novej, zdradza jedynie, że do 28 października 2009 r. zgłosiło się kilkanaście firm zainteresowanych ofertą. Oprócz marki sprzedaje ona także dwie linie produkcyjne. Zgodnie z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Agros Nova ma niemal rok, aby pozbyć się sorelli. Musi to zrobić, ponieważ już przed przejęciem spółki Kotlin wraz z marką sorella od Orkla Food, Agros Nova była liderem rynku dżemów wartego ok. 200 milionów złotych.

Brak okładki

Wydanie: 8461

Spis treści
Zamów abonament