Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Włoski awans

30 października 2009 | Ekonomia | Adam Woźniak
Wojciech Halarewicz  zmierzy się znów z włoskim rynkiem, na którym pozycja japońskich marek jest dużo niższa niż w Polsce
źródło: Fotorzepa
Wojciech Halarewicz zmierzy się znów z włoskim rynkiem, na którym pozycja japońskich marek jest dużo niższa niż w Polsce

Dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland będzie od 1 grudnia kierował Mazdą we Włoszech

Mazda nie miała w Polsce łatwego startu. Sprzedaż we własnej sieci dealerskiej ruszyła dopiero w czerwcu 2008 roku, a więc tuż przed tym, zanim branża motoryzacyjna pogrążyła się w kryzysie. Mimo tego po 15 miesiącach liczba punktów sprzedaży zwiększyła się z 11 do 22, a udział w rynku przekroczył 1 proc. To sporo – w czasie roku marka osiągnęła bowiem połowę z docelowej wielkości udziałów rynkowych planowanych na 2 proc. W tym roku sprzedaż w Polsce sięgnie 3 tys. samochodów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8461

Spis treści
Zamów abonament