Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jednoręcy zadbają o PR

30 października 2009 | Kraj | Katarzyna Borowska

Przedsiębiorcy z branży hazardowej pilnie szukają firmy PR. Jak ustaliła „Rz”, do Związku Firm Public Relations wpłynęła prośba od Izby Gospodarczej Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych o pomoc w tej sprawie.

Chętne firmy mają zgłaszać się do dziś, do godziny 12.

We wtorek premier Donald Tusk ogłosił plan radykalnej walki z hazardem. Ustawa, która ją umożliwi, ma już za dwa tygodnie trafić do Sejmu.

Z listu Związku Firm PR do największych agencji działających w tej branży dowiadujemy się m.in, że agencja, która ma się zająć PR jednorękich bandytów, powinna być gotowa do współpracy z producentami i operatorami automatów od zaraz. Ma zajmować się m.in. współpracą z kluczowymi mediami, administracją państwową oraz organizacjami pracodawców i samorządu gospodarczego.

– Złagodzenie histerii wokół branży hazardowej jest możliwe – mówi Marcin Rosołowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy Art Media. – Jednak nie będzie tanie. Usługi PR mogą kosztować co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie.

Brak okładki

Wydanie: 8461

Spis treści
Zamów abonament