Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Metropolie tną wydatki na promocję

14 grudnia 2009 | Ekonomia | Aleksandra Kurowska
Wyjątkiem są Katowice. To efekt zgłoszenia miasta jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.
źródło: Rzeczpospolita
Wyjątkiem są Katowice. To efekt zgłoszenia miasta jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.

Nawet o 20 proc. spadną w 2010 r. wydatki na działania marketingowe miast

To efekt spadku dochodów miast z PIT i CIT. Ale eksperci od promocji przekonują, że ich działalność częściej polega nie na wydawaniu kolejnego foldera, lecz na integrowaniu urzędników, mieszkańców i firm wokół tworzącej się marki miasta.

Budżet działań promocyjnych Szczecina ma być niższy o 1,2 mln zł. W tym wynosi 6 mln zł. Od roku w ramach specjalnej strategii miasto jest reklamowane jako “Floating Garden” (Pływający Ogród – red.). Zielono-niebieskie znaki graficzne mają skusić obcokrajowców i wzbudzić dumę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8498

Spis treści
Zamów abonament