Trzeba się dobrze wyróżnić
Jeżeli potrafisz zrobić coś znaczącego, to nawet towar pierwszej potrzeby może się stać produktem luksusowym.
Woda butelkowana ze zwykłej „gaśnicy pragnienia” po kilka centów za litr została zmieniona w modny dodatek po 3 dolary z butelkę – przypomina Peter Fisk, który zanim został uznany za światowego guru marketingu, przez wiele lat pracował jako strateg i marketer dla takich globalnych potentatów jak Coca-Cola Vodafone, Microsoft czy Shell. Na bazie tych doświadczeń i obserwacji branży powstała najbardziej znana z jego kilku książek „Geniusz marketingu”. Tytuł może sugerować, że to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta