Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba się dobrze wyróżnić

15 grudnia 2009 | Ekonomia | Anita Błaszczak
„Geniusz  marketingu”, Peter Fisk, Wolters Kluwer  business
źródło: Rzeczpospolita
„Geniusz marketingu”, Peter Fisk, Wolters Kluwer business

Jeżeli potrafisz zrobić coś znaczącego, to nawet towar pierwszej potrzeby może się stać produktem luksusowym.

Woda butelkowana ze zwykłej „gaśnicy pragnienia” po kilka centów za litr została zmieniona w modny dodatek po 3 dolary z butelkę – przypomina Peter Fisk, który zanim został uznany za światowego guru marketingu, przez wiele lat pracował jako strateg i marketer dla takich globalnych potentatów jak Coca-Cola Vodafone, Microsoft czy Shell. Na bazie tych doświadczeń i obserwacji branży powstała najbardziej znana z jego kilku książek „Geniusz marketingu”. Tytuł może sugerować, że to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8499

Spis treści
Zamów abonament