Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dostrój się idealnie

15 grudnia 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
„Czemu  jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne  dostrojenie do potrzeb klientów”, Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott, MT Biznes
źródło: Rzeczpospolita
„Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów”, Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott, MT Biznes

Książka w stosunkowo łatwy i przystępny sposób prezentuje sześć sposobów na stworzenie produktu wręcz idealnego, którego wejście na rynek ma wywołać zamieszanie i oczywiście przyciągnąć klientów.

Książka może się okazać przydatna, zwłaszcza dzięki wielu praktycznym przykładom. W dobie Internetu trudno wprowadzić do obrotu coś zupełnie innowacyjnego. Autorzy – doświadczeni marketingowcy – zaczynają od pokazania ewentualnych trudności. Bardzo pomocne są podsumowania rozdziałów w zwięzłych punktach, co ułatwia ewentualny powrót do lektury. Przeszkadzają za to wykresy i rysunki, które w zasadzie nic nie wnoszą, lecz zbyt mocno upraszczają przekaz.

„Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów”, Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott, MT Biznes

Brak okładki

Wydanie: 8499

Spis treści
Zamów abonament