TVP mocno pod kreską
Wpływy spółki nadszarpnął kryzys i spadek ściągalności abonamentu
Potwierdziły się najczarniejsze prognozy kierownictwa Telewizji Polskiej z końca ubiegłego roku, które mówiły o 200 mln zł straty netto za ubiegły rok. Przychody TVP w 2009 r. spadły o 8,3 proc., do 1,78 mld zł (choć TVP spodziewała się ich na poziomie 1,9 mld zł), a strata netto wyniosła 205,6 mln zł (rok wcześniej spółka miała zysk w wysokości 100,5 mln zł).
Za spadek przychodów odpowiada m.in. negatywny trend na rynku reklamy telewizyjnej (według domu mediowego Starlink wpływy z reklamy telewizyjnej wyniosły 3,37 mld zł w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta