Moda na cienkie papierosy
Koncerny korzystają z mody na superslimy. W pierwszym kwartale ich sprzedaż zwiększyła się o ok. 20 proc. – szacuje branża
10,7 mld papierosów kupili w sumie Polacy w pierwszym kwartale 2010 r., ok. 7 proc. mniej niż przed rokiem – wynika z danych Nielsena, na które powołuje się lider branży Philip Morris Polska.
– Spadek sprzedaży papierosów jest nieunikniony, co związane jest m.in. ze wzrostem akcyzy oraz kampaniami antynikotynowymi. Dlatego staramy się koncentrować na tych segmentach rynku, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta