Starsi pracownicy lubią swoje firmy
„Wykorzystaj nas! Pracownicy 45+ w Twojej firmie” to hasło tegorocznej kampanii społecznej zwracającej uwagę pracodawców na pracowników, którzy ukończyli 45 lat
T en ciekawy projekt mający zainteresować pracodawców sytuacją zawodową osób powyżej 45. roku życia organizuje gdański oddział Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Skąd w ogóle pomysł na takie hasło kampanii? – Już na etapie opracowywania hasła podjęłyśmy decyzję, że będzie ono elementem prowokującym, skłaniającym odbiorców do zwrócenia uwagi na naszą kampanię i do zapoznania się z nią – podkreśla dr Małgorzata Łosiewicz odpowiedzialna za promocję projektu.
Kampania ma sprowokować i zachęcić właścicieli mniejszych oraz większych przedsiębiorstw do zainteresowania się sytuacją starszych pracowników i wykorzystaniem potencjału kandydatów do pracy, którzy ukończyli 45 lat. Barwy wykorzystane przy budowie logo akcji nawiązują do relacji między pracownikami a pracodawcami. Jak wyjaśniadr Małgorzata Łosiewicz , w przygotowaniu kodu kolorystycznego wykorzystano tylko dwie barwy: pomarańczową i szarą. Kolor szary ma oznaczać codzienność polskich firm, które w większości nie potrafią wykorzystywać potencjału pracowników z grupy 45+, a kolor pomarańczowy – witalność,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta