Więcej widzów programu „Rz”
W kwietniu każdy odcinek programu ”Ekonomia i rynek”, który powstaje we współpracy z redakcją ”Rz”, oglądało w Polsacie News średnio ponad 34 tys. osób
To dawało programowi 0,58 proc. udziału w ogólnopolskiej widowni. Program przyciągał przed telewizory prawie trzy razy więcej widzów niż miesiąc wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
W TV Biznes pokazywany codziennie od poniedziałku do piątku ten sam program (w sumie ponad 100 odcinków) miał w kwietniu średnią widownię ponad 2,2 tys. osób – to więcej, niż wynosiła w tym samym miesiącu średnia widownia całego kanału Telewizja Biznes (niecałe 1,88 tys.).
Zwiększył się zasięg dzienny ”Ekonomii i rynku” (wskaźnik pokazujący, ile osób choć przez minutę oglądało dane wydanie). W Polsacie News wynosił w kwietniu średnio prawie 70 tys., a w TV Biznes – 13 tys.