Rynek reklamy wychodzi na prostą
W pierwszym kwartale wpływy z reklam rok do roku minimalnie wzrosły – wynika z danych domu mediowego Starlink
– Rynek odżywa. Drugi kwartał także będzie lepszy niż rok wcześniej, bo w ubiegłym roku w tym okresie mieliśmy do czynienia z dramatycznymi spadkami – mówi Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka. W pierwszym kwartale wpływy z reklam wzrosły o 0,2 proc., do 1,57 mln zł. Zdaniem Kacprzyckiej w II kwartale wzrost rynku rok do roku będzie większy niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta