Rynek reklamy telewizyjnej liczy na mundial
Choć w tym roku rynkowi reklamy telewizyjnej na świecie nie uda się powrócić do przedkryzysowej wielkości z 2008 r., wreszcie ma się zacząć rozwijać.
Na koniec 2010 r. powinien być wart 116 mld dol., o 3,7 proc. więcej niż rok wcześniej – uważają eksperci z instytutu Informa Telecoms & Media. Reklamodawców zachęcą do zwiększania wydatków zwłaszcza tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta