Kryzys nie powstrzymał ekspansji whisky w Polsce
W I kwartale 2010 r. sprzedaż szkockiej urosła o ponad jedną czwartą
Niemal 540 mln zł wyniosła wartość polskiego rynku whisky w ubiegłym roku – wynika z danych zebranych przez firmę Nielsen w sklepach i na stacjach benzynowych. W porównaniu z 2008 r. była o ponad 100 mln zł wyższa.
Udany dla producentów i dystrybutorów whisky był także początek 2010 r. – W pierwszym kwartale sprzedaż whisky w ujęciu ilościowym była o
26 proc. wyższa w porównaniu z ubiegłym rokiem – mówi Katarzyna Pawlęga, menedżer ds. marketingu w Wyborowej (która dystrybuuje m.in. Chivas i Ballantine’s). Jej zdaniem zbliżonej dynamiki można się spodziewać także w kolejnych miesiącach.
Maciej Meyer, rzecznik prasowy firmy Belvedere, właściciela marki William Peel, zwraca uwagę, że w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta