Małe firmy stawiają na internetowe konta
Właściciele prywatnych spółek mniej patrzą na koszty obsługi bankowej
Dla małych firm najważniejszy przy wyborze banku jest łatwy dostęp do Internetu. Mniej uwagi zwracają na dodatkowe elementy oferty, w tym na kredyty dla małych i średnich firm. Wysokość oprocentowania lokat, warunki kredytowe są bardzo ważne dla mniej niż co trzeciej firmy. W rankingu przyczyn wyboru banku znalazły się dopiero na dziewiątym i dziesiątym miejscu. Tak wynika z badania, jakie właśnie przeprowadziło Centrum Badań Marketingowych Indicator wspólnie z Warszawskim Instytutem Bankowości.
Ważne dla biznesu
– Dla małych przedsiębiorstw najważniejszy jest nie tylko dostęp do Internetu, ale i to, jak szybko i bez zbędnej biurokracji banki mogą dokonywać transakcji i przelewów, jak szybko dokonują rozliczeń. Jeszcze kilka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta