Walka o reklamy na dworcach
Clear Channel Polska procesuje się z PKP o reklamy na dworcach. Idzie o 1,5 – 3 mln zł rocznie
– Pozew został złożony – mówi Joanna Zdanowska, rzecznik Clear Channel. Spółka zajmująca się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na dworcach na terenie Mazowsza nie zgadza się z wypowiedzeniem umowy przez PKP, które chcą przejąć kontrolę nad banerami.
– Wypowiedzieliśmy umowę z końcem zeszłego roku, od stycznia spółka zajmuje powierzchnie reklamowe niezgodnie z prawem, za co naliczany jest dziesięciokrotny czynsz –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta