Wirtualna wojna cenowa
Telekomunikacja Polska, główny gracz na rynku, rzuca rękawicę konkurentom
Średnio o 20 proc. spadną ceny Internetu w Telekomunikacji Polskiej. Narodowy operator zdecydował się na ten ruch, gdyż od kilku kwartałów traci klientów. W ciągu 12 miesięcy stracił ich 80 – 90 tys., chociaż abonentów Internetu w Polsce przybywa.
Alternatywni operatorzy odbierają TP klientów niższą ceną, a kablówki – szybszymi łączami. TP broni się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta