Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prasa się zmienia, ale nie umiera

02 października 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

Earl J. Wilkinson, prezes International Newsmedia Marketing Association (INMA), Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych

Rz: Wierzy pan, że prasa umiera czy też po prostu ma ona po kryzysie najgorszy PR w historii?

Earl J. Wilkinson: Takie twierdzenia są dla mnie zaskakujące. Gazety nie umierają – mówimy o ich przemianie, jesteśmy w trakcie wymyślania całego przemysłu na nowo i przemieniania go w przemysł działający na wielu platformach. Cyfrową transformację, jaką przechodzą wydawnictwa, widać głównie w Ameryce Płn., W. Brytanii i krajach Beneluksu. To nie to samo, co dzieje się w innych krajach europejskich, także w Polsce. Ludziom te przemiany trudno zrozumieć. Kiedy Justin Timberlake wydał album, producenci udostępnili go na 125...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8742

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament