Biura podróży zapłacą za zmarnowane urlopy
Usługa turystyczna musi być zgodna z umową. Organizator odpowiada za jej jakość. Odszkodowanie należy się także za straty niematerialne
Sąd Najwyższy w podjętej w piątek precedensowej uchwale potwierdził, że odszkodowanie należy się także za szkodę niemajątkową w postaci tzw. zmarnowanego urlopu.
Z poczuciem zmarnowanego urlopu wraca co roku wielu klientów biur podróży.
– Turystyka – mówi Stanisław Piśko, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki – to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta