Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biura podróży zapłacą za zmarnowane urlopy

20 listopada 2010 | Prawo | Izabela Lewandowska
Jakość usług biur podróży rozmija się czasem z marzeniami klientów
autor zdjęcia: Bartłomiej Molga
źródło: Fotorzepa
Jakość usług biur podróży rozmija się czasem z marzeniami klientów

Usługa turystyczna musi być zgodna z umową. Organizator odpowiada za jej jakość. Odszkodowanie należy się także za straty niematerialne

Sąd Najwyższy w podjętej w piątek precedensowej uchwale potwierdził, że odszkodowanie należy się także za szkodę niemajątkową w postaci tzw. zmarnowanego urlopu.

Z poczuciem zmarnowanego urlopu wraca co roku wielu klientów biur podróży.

– Turystyka – mówi Stanisław Piśko, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki – to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8782

Spis treści
Zamów abonament