Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gotha G.IV

24 listopada 2010 | Samoloty i ludzie | Jerzy Gotowała
Gotha G.IV mógł zabrać 620 kg bomb
źródło: AFP
Gotha G.IV mógł zabrać 620 kg bomb
Dane taktyczno-techniczne Gotha G. IV: Rozpiętość – 23,7 m Długość – 12,4 m Wysokość – 3,96 m Powierzchnia nośna – 29,5 m Masa własna – 2400 kg Ciężar w locie – 3635 kg Prędkość maksymalna – 140 km/h Pułap – 4900 m Zasięg – 490 km Długotrwałość lotu – 4 godz.
źródło: Rzeczpospolita
Dane taktyczno-techniczne Gotha G. IV: Rozpiętość – 23,7 m Długość – 12,4 m Wysokość – 3,96 m Powierzchnia nośna – 29,5 m Masa własna – 2400 kg Ciężar w locie – 3635 kg Prędkość maksymalna – 140 km/h Pułap – 4900 m Zasięg – 490 km Długotrwałość lotu – 4 godz.

Nazwa Gotha wywodzi się od niemieckiej firmy Gothaer Waggonfabrik A.G. zajmującej się budową dużych samolotów bombowych. G.IV był dwupłatem konstrukcji drewnianej ze stałym podwoziem i odkrytymi kabinami załogi

Napęd stanowiły dwa silniki rzędowe Benz o mocy 200 KM (147 kW) każdy. Płat górny całkowity, dolny zbudowany w formie dwu połówek mocowanych do kadłuba. Rząd trzech par rozpórek łączących oba płaty nośne wzmocniony...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8785

Spis treści
Zamów abonament