Zwrot inwestycji już po roku
Apart, W. Kruk i Yes-Biżuteria to największe firmy jubilerskie na rynku. Ta pierwsza rozwija wyłącznie sklepy własne, podobnie jak W. Kruk, który dodatkowo zarabia na sprzedaży swoich akcji. Yes zaś buduje sieć sklepów franczyzowych
Franczyza jest receptą na efektywny biznes. Miarą sukcesu naszej marki i sklepów franczyzowych jest fakt, że dzisiaj to my wybieramy partnerów, z którymi będziemy współpracować – mówi Grzegorz Sobierajski, rzecznik prasowy firmy Sklepy Jubilerskie Yes. Rozwój sieci sprzedaży w oparciu o franczyzę firma Yes rozpoczęła w 1999 roku. Obecnie na rynku jest blisko 90 salonów firmowych. W ubiegłym roku do sieci dołączyło 16 franczyzobiorców.
– Planujemy, że na koniec 2012 roku sieć Yes będzie liczyć 110 sklepów – mówi Sobierajski. Założycielami firmy są Magda i Michał Kwiatkiewicz oraz Krzysztof Madelski. Pierwszy sklep jubilerski powstał w 1993 roku. – Biżuteria od zawsze była produktem wyjątkowym. Obdarowuje się nią ukochane osoby z okazji zaręczyn, rocznic, urodzin itd. Jednocześnie popyt generuje trend związany z kreowaniem własnej osobowości poprzez dobór właściwej biżuterii, z modą, a także, poprzez biżuterię artystyczną, ze sztuką.
Jubilerstwo to branża dla osób ceniących rzeczy piękne, które w biżuterii tę wyjątkowość i magię dostrzegają i potrafią do niej przekonać innych – mówi Sobierajski. Propozycję współpracy franczyzowej firma kieruje zarówno do jubilerów prowadzących...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta