Biznes dla rodziców
Masażyki, elementy rytmiki, zbawienny wpływ muzyki, dobra zabawa i dzieci! Powstają dwie nowe sieci franczyzowe, w których dawcami i biorcami są rodzice
Beacie Kołodziejczyk ponad siedem lat temu urodził się długo oczekiwany syn. Przemysław Olewnik dwa i pół roku temu powitał na świecie swoją córkę. Obydwoje bardzo chcieli spędzać aktywnie czas ze swoimi dziećmi. Ona przeczytała parę artykułów na temat efektu Mozarta i szukała w Poznaniu wykorzystujących muzykę zajęć dla najmłodszych. On był właścicielem dwóch boisk halowych w Szczecinie i marzył o programie sportowym dla siebie i córki. Wzięli więc sprawy w swoje ręce – ona stworzyła od podstaw Kreatywkę, on ściągnął do Polski Piłkarskie Maluszki Socatots.
– Wszystko zaczęło się od zajęć w domu w gronie zaprzyjaźnionych mam i dzieci – wspomina Beata Kołodziejczyk, dziś dyrektor zarządzająca i właściciel Kreatywki. – Po pół roku chętnych było coraz więcej. Nasza zabawa musiała więc przybrać bardziej oficjalny charakter – wspomina.
Zamówiła oryginalny autorski program, który wspomaga rozwój...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta