Wierzę, że kryzys się już skończył
Będziemy przez dwa – trzy lata wracać do formy, a wzrost będzie bardzo wolny – mówi William Eccleshare, prezes Clear Channel International
Rz: O ile wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamy?
William Eccleshare: Ubiegły rok nauczył nas, że prognozy są trudne. Myślę, że w Polsce odbudowa rynku będzie przebiegała wolniej, niż się spodziewaliśmy. Ubiegły rok nie przyniósł jeszcze wzrostu rynku reklamy zewnętrznej, a i w tym roku nie powróci on do poziomów z 2009 r. Spodziewam się, że wzrośnie w porównaniu z 2010 rokiem o 3 – 4 proc.
Obawia się pan o sytuację w Irlandii, Hiszpanii i Portugalii?
Tak. Myślę, że przyszło nam teraz działać w najbardziej nieprzewidywalnym czasie, jaki pamiętam. Rok temu przygotowałem budżet i prognozy dla wszystkich naszych oddziałów na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta