Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wierzę, że kryzys się już skończył

31 stycznia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Urszula Zielińska
Clear Channel International jest największym koncernem reklamy zewnętrznej. Firma specjalizuje się także w reklamie radiowej, tv oraz organizowaniu widowisk artystycznych i sportowych.
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Rzeczpospolita
Clear Channel International jest największym koncernem reklamy zewnętrznej. Firma specjalizuje się także w reklamie radiowej, tv oraz organizowaniu widowisk artystycznych i sportowych.

Będziemy przez dwa – trzy lata wracać do formy, a wzrost będzie bardzo wolny – mówi William Eccleshare, prezes Clear Channel International

Rz: O ile wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamy?

William Eccleshare: Ubiegły rok nauczył nas, że prognozy są trudne. Myślę, że w Polsce odbudowa rynku będzie przebiegała wolniej, niż się spodziewaliśmy. Ubiegły rok nie przyniósł jeszcze wzrostu rynku reklamy zewnętrznej, a i w tym roku nie powróci on do poziomów z 2009 r. Spodziewam się, że wzrośnie w porównaniu z 2010 rokiem o 3 – 4 proc.

Obawia się pan o sytuację w Irlandii, Hiszpanii i Portugalii?

Tak. Myślę, że przyszło nam teraz działać w najbardziej nieprzewidywalnym czasie, jaki pamiętam. Rok temu przygotowałem budżet i prognozy dla wszystkich naszych oddziałów na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8840

Spis treści
Zamów abonament