Reklama zewnętrzna wzrośnie o 3 – 7 proc.
IV kwartał ub.r. przyniósł wyraźne ożywienie w branży outdoorowej. W tym roku czekają ją jednak nadal konsolidacja i poszukiwanie oszczędności
Można przyjąć, że ubiegły rok nie przyniósł jeszcze wzrostu rynku reklamy zewnętrznej, a w tym roku nie powróci on jeszcze do poziomów z 2009 roku – powiedział w rozmowie z „Rz” William Eccleshare, dyrektor generalny grupy Clear Channel na Europę. Jego opinię potwierdzają dane Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, obejmujące największe podmioty w Polsce.
Według Lecha Kaczonia, prezesa IGRZ, odbicie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta