Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na sporze o tigera zyskają inni

31 stycznia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polacy piją coraz więcej energetyków
źródło: Rzeczpospolita
Polacy piją coraz więcej energetyków

Spór o popularny napój to szansa dla rywali. O rynek wart 700 mln zł rywalizuje coraz więcej firm

Od ubiegłego tygodnia Polacy mogą kupić dwa napoje energetyczne o nazwie tiger. Oferuje je należąca do Wiesława Włodarskiego spółka FoodCare oraz Maspex, czołowa firma spożywcza w Europie Środkowo-Wschodniej. Ta ostatnia robi to od końca 2010 r. na mocy licencji, której udzielił jej Dariusz Michalczewski. Wcześniej przez siedem lat ten były bokser współpracował z FoodCarem. Umowę z Włodarskim zerwał, ponieważ ten przestał mu płacić za udostępnienie znaku.

Zdaniem Adama Bogacza, prezesa firmy doradczej AKB Consulting, niejasny status prawny i zamieszanie w dystrybucji nie sprzyjają najpopularniejszemu energetykowi w Polsce....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8840

Spis treści
Zamów abonament