Na sporze o tigera zyskają inni
Spór o popularny napój to szansa dla rywali. O rynek wart 700 mln zł rywalizuje coraz więcej firm
Od ubiegłego tygodnia Polacy mogą kupić dwa napoje energetyczne o nazwie tiger. Oferuje je należąca do Wiesława Włodarskiego spółka FoodCare oraz Maspex, czołowa firma spożywcza w Europie Środkowo-Wschodniej. Ta ostatnia robi to od końca 2010 r. na mocy licencji, której udzielił jej Dariusz Michalczewski. Wcześniej przez siedem lat ten były bokser współpracował z FoodCarem. Umowę z Włodarskim zerwał, ponieważ ten przestał mu płacić za udostępnienie znaku.
Zdaniem Adama Bogacza, prezesa firmy doradczej AKB Consulting, niejasny status prawny i zamieszanie w dystrybucji nie sprzyjają najpopularniejszemu energetykowi w Polsce....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta