„Solidarność” chce mieć nową twarz
Promocja przez sport to jeden z pomysłów na ocieplenie i unowocześnienie wizerunku związku
– Chcemy, by „Solidarność” kojarzyła się nie tylko z walką o prawa pracownicze, ale także z zabawą. Ludzi można jednoczyć również wokół idei, jaką jest sport – podkreśla Jarosław Lange, przewodniczący wielkopolskiej „S”.
Dziś w południe podpisze umowę z Adamem Skórnickim. Żużlowiec mistrza Polski Unii Leszno przez kolejny sezon będzie jeździł z logo związku na rękawie kombinezonu.
Ile „S” zapłaci za taką promocję? Lange nie zdradza. – Wątek finansowy nie jest najważniejszy. Adam Skórnicki od dawna sympatyzuje z „Solidarnością”, utożsamia się z nią i to ma dla całej sprawy znaczenie kluczowe – podkreśla Lange....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta