W USA reklama bardzo powoli odżywa po kryzysie
W tym roku cały rynek reklamy urośnie w Stanach Zjednoczonych tylko o 1 proc., do 153 mld dol., podczas gdy nawet w ubiegłym rok do roku rósł szybciej, bo o 3,9 proc. – wynika z najnowszych szacunków firmy badawczej eMarketer.
Długo oczekiwana pokryzysowa odwilż w branży nadeszła, ale postępuje niespodziewanie powoli. Bardzo dobrze na największym rynku reklamowym świata radzą sobie właściwie tylko Internet i telewizja.
Wpływy z reklamy firm działających w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta