Polacy nasycili się już nektarami i napojami
W 2010 r. łączne wydatki na soki, nektary i napoje niegazowane spadły o około 7 proc. Boom na rynek warty już ok. 3,3 mld zł nie powróci
– Dwucyfrowe zwyżki, którymi cieszyliśmy się w minionej dekadzie, przechodzą do historii – mówi Joanna Bancerowska, dyrektor ds. korporacyjnych Agros Novej, właściciela marki Fortuna. Jej zdaniem w najbliższych latach sprzedaż soków, nektarów i napojów niegazowanych może rosnąć w tempie kilku procent rocznie.
Tempo wyhamuje, ponieważ rynek się nasycił. – Soki, nektary i napoje to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce – podkreśla Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex, lidera branży, do którego należą marki Tymbark i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
