Tesco idzie na zakupy
Co roku Tesco otrzymuje tysiące ofert nieruchomości pod działalność handlową. Większość oferentów już wie, że wartość działki zależy przede wszystkim od jakości i potencjału lokalizacji.
Jednym z najważniejszych czynników oceny nieruchomości jest liczba przyszłych klientów. Im jest ich więcej, tym działka jest bardziej atrakcyjna. Jednak lokalizacja lokalizacji nierówna. Każda miejscowość i społeczność ma swoją specyfikę. Dlatego Tesco konsekwentnie inwestuje w sklepy różnej wielkości i ze zróżnicowaną ofertą, stając się tym samym najbardziej elastycznym inwestorem na rynku nieruchomości wśród sieci handlowych.
Współpracujący z firmą nie odczuli kryzysu na rynku nieruchomości handlowych. W 2010 r. jako jedyna sieć na polskim rynku otwieraliśmy sklepy od 400 mkw. powierzchni pod hipermarkety z galeriami handlowymi o powierzchni 16 tys. mkw. W sumie powstały 42 nowe sklepy wobec 24 w 2009 r. Pozyskując więcej dobrych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta