Praca marzeń, choćby na krótki czas
Oryginalne oferty zatrudnienia przyciągają uwagę kandydatów i mediów, stając się skuteczną metodą promocji firm
– Najsłodsza praca świata, praca marzeń, najprzyjemniejsza praca – takie tytuły pojawiają się przy komentarzach do nowej kampanii spółki E. Wedel, która do końca maja prowadzi rekrutację na stanowisko ambasadora fabryki przyjemności.
Komentarze nie są na wyrost, gdyż oferta Wedla jest kwintesencją marzeń wielu Polaków o idealnej pracy. Nie dość, że zapewnia dobre zarobki (trzymiesięczny kontrakt za 10 tys. zł brutto na miesiąc), to jeszcze oferuje komfortowe podróże do najbardziej atrakcyjnych miejsc globu (Paryż, Nowy Jork, Rio de Janeiro, wyspy Bora-Bora). A częstowanie słodyczami Wedla, które ambasador ma promować w świecie, nie kojarzy się z trudem i znojem.
Tęsknota za pasją
Kampania Wedla to kolejny przykład promocji firmy albo jej produktów przez rekrutację na atrakcyjne, nietypowe stanowiska. Promocji skutecznej, bo oryginalne oferty pracy zawsze budzą zainteresowanie, a w czasach kryzysu i wysokiego bezrobocia efekt jest jeszcze lepszy. – Niestandardowe ogłoszenia cieszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta