Lotos walczy z Petrolotem
Petrolot nie chce konkurencji w sprzedaży paliwa na Okęciu. W Gdańsku, po pojawieniu się Lotosu, ceny paliwa spadły o około 25 procent
Baltic Ground Service i Lotos Tank chcą wejść na rynek sprzedaży paliw w pięciu największych portach lotniczych, w tym w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Petrolot (należący do PLL LOT i Orlenu) blokuje jednak dostęp do infrastruktury i utrudnia konkurencji wybudowanie własnej.
Tańsza konkurencja
Lotos, który od początku zeszłego roku bez powodzenia próbuje wejść na warszawskie lotnisko, od 2010 roku dostarcza paliwo liniom lotniczym w Gdańsku. Do tej pory zdobył 50 proc. udziału w rynku, a ceny spadły o ok. 20 – 25 proc. Zniesienia monopolu na największych polskich lotniskach domagają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta