Telewizje zamawiają więcej programów
Do producentów z zamówieniami częściej zgłaszają się małe stacje, a duże znów inwestują więcej niż w kryzysie
Firmy producenckie nie widzą już na telewizyjnym rynku oznak kryzysu. – Oczekiwania odnośnie do sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale były większe, ale sektor odnotował wzrost i prognozy dla niego są dobre. Nie przewiduje się w nim już żadnego tąpnięcia. Rynek telewizyjny będzie dalej inwestował w produkcje – uważa Maciej Grzywaczewski, wiceprezes producenckiej ATM Grupy.
Jej zysk netto wzrósł w I kwartale o 73,7 proc. do 1,5 mln zł, a przychody zwiększyły się o 9,4 proc. do 27,4 mln zł. ATM Grupa to największy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta