Kampania, choć bez plakatów i spotów, i tak nie będzie tańsza
Środki zaoszczędzone na płatnych reklamówkach partie przeznaczą na kampanię bezpośrednią i Internet, gdzie zakazy nie obowiązują
O tym, że koszty tegorocznej kampanii będą mniejsze, miał zdecydować zakaz wykorzystywania przez komitety wyborcze billboardów i płatnych reklamówek w mediach. – Nie łudźmy się. Limity na wydatki, jakie największe partie będą mieć do dyspozycji, raczej zostaną wykorzystane. Zmiana dotyczyć będzie proporcji wydatków, a nie sum – uważa Jarosław Zbieranek z Instytutu Spraw Publicznych.
W lutym, gdy zakaz był uchwalany, szacowano, że może dać oszczędności rzędu nawet kilkudziesięciu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta