Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zakupy grupowe w odwrocie, ale rosną kluby

29 października 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Obecnie najmocniej widać to po serwisach zakupów grupowych. Po okresie boomu liczba ich użytkowników spada. W sieci najmniejsza wpadka powoduje bowiem przejście klienta do konkurencji
źródło: Rzeczpospolita
Obecnie najmocniej widać to po serwisach zakupów grupowych. Po okresie boomu liczba ich użytkowników spada. W sieci najmniejsza wpadka powoduje bowiem przejście klienta do konkurencji

Od maja do sierpnia cztery serwisy zakupów grupowych straciły aż 1,5 mln użytkowników

Najmocniejsze spadki widać w przypadku lidera rynku, czyli serwisu Groupon, który miał ich w sierpniu o 700 tys. mniej niż w maju. – Zainteresowanie serwisami grupowymi z miesiąca na miesiąc wyraźnie spada. Koniec czasu prosperity obserwują przede wszystkim najwięksi rynkowi gracze. Szczyt zainteresowania serwisy zakupów grupowych mają już zdecydowanie za sobą – mówi Rafał Sobiczewski, business development director Gemius Polska.

Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że z zakupów w serwisach grupowych rezygnują zwłaszcza kobiety. – W przypadku grupy Grou-pon jest to spadek na poziomie niemal 50 proc. rok do roku – dodaje Rafał Sobiczewski.

– To naturalne, że po początkowym boomie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9373

Wydanie: 9373

Spis treści
Zamów abonament