Zakupy grupowe w odwrocie, ale rosną kluby
Od maja do sierpnia cztery serwisy zakupów grupowych straciły aż 1,5 mln użytkowników
Najmocniejsze spadki widać w przypadku lidera rynku, czyli serwisu Groupon, który miał ich w sierpniu o 700 tys. mniej niż w maju. – Zainteresowanie serwisami grupowymi z miesiąca na miesiąc wyraźnie spada. Koniec czasu prosperity obserwują przede wszystkim najwięksi rynkowi gracze. Szczyt zainteresowania serwisy zakupów grupowych mają już zdecydowanie za sobą – mówi Rafał Sobiczewski, business development director Gemius Polska.
Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że z zakupów w serwisach grupowych rezygnują zwłaszcza kobiety. – W przypadku grupy Grou-pon jest to spadek na poziomie niemal 50 proc. rok do roku – dodaje Rafał Sobiczewski.
– To naturalne, że po początkowym boomie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta