Zagraniczne wódki nie podbiły Polski
Importowanym markom nie udało się pokonać rodzimych trunków. Dalszą walkę o rynek może zahamować kryzys
– Zagraniczne wódki, jeszcze kilka lat temu kojarzone z prestiżem, spowszedniały już Polakom – mówi „Rz" przedstawiciel branży spirytusowej. – Dziś, aby pokazać, że nadąża się za trendami, kupuje się u nas whisky – dodaje.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż szkockiej urosła o ponad 20 proc. Podobny
boom drogie importowane wódki mają już za sobą. Dziś rekordowymi wzrostami sprzedaży mogą pochwalić się tylko nieliczne marki.
Wśród nich jest Smirnoff Black, oferowany przez Diageo Polska. Z danych firmy badawczej Nielsen,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta