Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zagraniczne wódki nie podbiły Polski

29 października 2012 | Ekonomia
Firmy muszą się zmierzyć ze spadkiem popytu
źródło: Rzeczpospolita
Firmy muszą się zmierzyć ze spadkiem popytu

Importowanym markom nie udało się pokonać rodzimych trunków. Dalszą walkę o rynek może zahamować kryzys

– Zagraniczne wódki, jeszcze kilka lat temu kojarzone z prestiżem, spowszedniały już Polakom – mówi „Rz" przedstawiciel branży spirytusowej. – Dziś, aby pokazać, że nadąża się za trendami, kupuje się u nas whisky – dodaje.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż szkockiej urosła o ponad 20 proc. Podobny

boom drogie importowane wódki mają już za sobą. Dziś rekordowymi wzrostami sprzedaży mogą pochwalić się tylko nieliczne marki.

Wśród nich jest Smirnoff Black, oferowany przez Diageo Polska. Z danych firmy badawczej Nielsen,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9373

Wydanie: 9373

Spis treści
Zamów abonament