Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W grupie już nie siła

29 października 2012 | Pierwsza strona

Szybko zmieniają się preferencje zakupowe polskich internautów. Zakupy grupowe, do niedawna najszybciej rosnący segment e-handlu, od maja do sierpnia straciły około 1,5 mln użytkowników 
– z czego 700 tys. odeszło od serwisu Groupon.

Jednocześnie, od lutego 
o 50 proc. wzrosła liczba użytkowników klubów zakupowych. Liderem jest serwis Zlotewyprzedaze.pl.     —pm

Wydanie: 9373

Wydanie: 9373

Spis treści
Zamów abonament