Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mobilna reklama rośnie w siłę

22 kwietnia 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama internetowa w Stanach Zjednoczonych
źródło: Rzeczpospolita
Reklama internetowa w Stanach Zjednoczonych

W USA jej udział w rynku prawie się podwoił w ubiegłym roku

Na jednym z największych rynków reklamowych na świecie –  w USA – w ubiegłym roku udział reklamy mobilnej w wydatkach na reklamę internetową zwiększył się z 5 proc. do 9 proc. To znaczy, że firmy zainwestowały w nią już ponad 3 mld dol., podczas gdy rok wcześniej było to jeszcze ok. 1,5 mld dol.

Cały rynek reklamy internetowej za oceanem był w 2012 r. wart 36,6 mld dol. – podały IAB i PwC we wspólnym raporcie. To oznacza wzrost w porównaniu z 2011 r. o 15 proc. W samym czwartym kwartale rynek znów pobił rekord i dobił do 10,3 mld dol. – Te liczby pokazują, że marketerzy uznają już rolę wielu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9518

Spis treści
Zamów abonament