Mobilna reklama rośnie w siłę
W USA jej udział w rynku prawie się podwoił w ubiegłym roku
Na jednym z największych rynków reklamowych na świecie – w USA – w ubiegłym roku udział reklamy mobilnej w wydatkach na reklamę internetową zwiększył się z 5 proc. do 9 proc. To znaczy, że firmy zainwestowały w nią już ponad 3 mld dol., podczas gdy rok wcześniej było to jeszcze ok. 1,5 mld dol.
Cały rynek reklamy internetowej za oceanem był w 2012 r. wart 36,6 mld dol. – podały IAB i PwC we wspólnym raporcie. To oznacza wzrost w porównaniu z 2011 r. o 15 proc. W samym czwartym kwartale rynek znów pobił rekord i dobił do 10,3 mld dol. – Te liczby pokazują, że marketerzy uznają już rolę wielu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta