Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci i duże sieciowe marki wolą galerie

02 grudnia 2013 | Ekonomia i Rozwój

Na najemców nie czeka 
zbyt wiele atrakcyjnych lokali, nawet przy znanych 
ulicach handlowych.

Polskie ulice handlowe nie są najpopularniejszym miejscem do robienia zakupów – twierdzą analitycy Colliers International. Klientom brakuje znanych marek, które bez trudu można znaleźć w centrach handlowych, oraz oryginalnych butików z niszową ofertą.

– Klientów odstraszają też problemy z dojazdem do sklepów i brak miejsc parkingowych. Ponadto sam proces wynajmu lokali przy ulicach handlowych utrudnia często niejasna struktura własności budynków. Estetyka ich elewacji także pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9704

Wydanie: 9704

Spis treści

Pierwsza strona

Media planet

Zamów abonament