Klienci i duże sieciowe marki wolą galerie
Na najemców nie czeka zbyt wiele atrakcyjnych lokali, nawet przy znanych ulicach handlowych.
Polskie ulice handlowe nie są najpopularniejszym miejscem do robienia zakupów – twierdzą analitycy Colliers International. Klientom brakuje znanych marek, które bez trudu można znaleźć w centrach handlowych, oraz oryginalnych butików z niszową ofertą.
– Klientów odstraszają też problemy z dojazdem do sklepów i brak miejsc parkingowych. Ponadto sam proces wynajmu lokali przy ulicach handlowych utrudnia często niejasna struktura własności budynków. Estetyka ich elewacji także pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta