Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cztery piwa zwiększają firmową sprzedaż

02 grudnia 2013 | Prawo | Przemysław Wojtasik

Nagrody dodawane
 do zakupów można zaliczyć do podatkowych kosztów. Nawet jeśli jest to alkohol.

Przepisy zabraniają wrzucania wydatków na napoje wyskokowe do kosztów. Ale tylko wówczas, gdy ich przekazywanie ma związek z reprezentacją firmy. Inaczej jest, jeśli alkohol jest dodatkiem do dużych zakupów. Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach.

Wystąpiła o nią firma handlująca częściami samochodowymi. Rozpoczyna ona akcję promocyjną swoich towarów. Do jednorazowej transakcji, której wartość przekroczy 499 zł, dodawać będzie cztery piwa. Zasady tej akcji (tzw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9704

Wydanie: 9704

Spis treści

Pierwsza strona

Media planet

Zamów abonament