Zanim spółka ruszy na podbój zagranicy
globalizacja | Określenie wizji i strategii wejścia przedsiębiorstwa na światowe rynki jest jednym z kluczowych elementów powodzenia zagranicznej ekspansji.
anna Cieślak- Wróblewska
Stwierdzenie, że do wejścia na zagraniczny rynek trzeba się dobrze przygotować, jest truizmem. Ale na pewno warto się przyjrzeć, jak robią to inni.
Przez kolejne tygodnie będziemy opisywać kluczowe czynniki skutecznej ekspansji międzynarodowej wyłonione w badaniach przeprowadzonych przez zespół ekspertów z Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Jednym z takich ważnych elementów jest misja i strategia wchodzenia na rynki zagraniczne.
W tym zakresie ważna jest zarówno motywacja, czyli ustalenie ważnych przyczyn wyjścia na rynki zagraniczne, jak i wizja ekspansji. Motywacja polskich firm do wyjścia za granicę bywa różna.
– Vigo System produkował tak nowoczesne technologie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta