Paczkomaty podbiły rynek
Konkurs | Zwykle dbałość o klienta wymusza konkurencja między firmami, ale takie przykłady zdarzają się nawet wśród spółek będących monopolistami.
Anna Cieślak-Wróblewska
– Budujące jest, że nawet firma będąca monopolistą chce i dba o klientów. Cieszyłabym się, gdyby ten sposób postrzegania klientów był bardziej popularyzowany – mówiła Agnieszka Durlik-Khouri z Krajowej Izby Gospodarczej podczas debaty towarzyszącej wręczeniu nagród Pieczęć Marki w konkursie „Klient zobowiązuje".
Wyróżnienie w tym konkursie otrzymało Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu.
– Przykładamy dużą wagę do wysokiej jakości obsługi klienta, nie chcemy odstawać od firm komercyjnych. Staramy się wdrażać jak najwięcej innowacyjnych projektów, które mogą poprawić relacje z klientami – podkreślał Witold Ziomek, wiceprezes firmy.
Jednym z takich projektów jest SMS-owe powiadomienie o awariach i wyłączeniach wody oraz czasie zakończenia prac. Pionierskim w skali kraju rozwiązaniem jest to, że informacja ta ma trafiać do tych mieszkańców Wrocławia, którzy są w zasięgu awarii lub planowanego wyłączenia odcinka sieci, a nie masowo do wszystkich.
– By stać się beneficjentem tego rozwiązania, wystarczy zarejestrować się u nas na portalu, podać numer telefonu komórkowego i adres, tak by system mógł dopasować grupę zainteresowanych osób. Kończymy próby, planujemy wprowadzić tę usługę w marcu–kwietniu – mówił Ziomek....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta