Wyborcy nie widzą kampanii
Spoty internetowe, choć jest ich mnóstwo, nie docierają do masowego wyborcy – przekonują eksperci.
Do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego został równo miesiąc. Do tej pory kampania toczy się głównie w internecie. Tylko dwie największe partie – PO i PiS – pozwoliły sobie na wykupienie czasu antenowego w ogólnopolskich telewizjach.
Jak ujawniła wczoraj „Rz", z wewnętrznych badań SLD wynika, że większość Polaków nie wie o zbliżającym się głosowaniu. Informacja ta dotarła do 40 proc. Polaków, a frekwencja ma być rekordowo niska i wynieść 19 proc.
Na poprawę tych danych nie wpływają ostatnie działania partii, które w internecie koncentrują się na tzw. marketingu wirusowym. To przekaz, który ma dotrzeć do użytkowników za pomocą intrygujących treści. Takich, które na tyle spodobają się użytkownikom internetu, że zechcą podzielić się nimi ze znajomymi w sieci.
Najbardziej zauważalna jest kampania Europy Plus...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta