Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyborcy nie widzą kampanii

25 kwietnia 2014 | Kraj | Paweł Majewski
Ryszard Kalisz, nawiązując do swojej tuszy, pokazuje, że ma do siebie dystans
źródło: Rzeczpospolita
Ryszard Kalisz, nawiązując do swojej tuszy, pokazuje, że ma do siebie dystans
Aleksandra Słomkowska: uśmiech na twarzy, ale przekaz ostry (ma w d... Krym)
źródło: Rzeczpospolita
Aleksandra Słomkowska: uśmiech na twarzy, ale przekaz ostry (ma w d... Krym)
Premier Donald Tusk przebił się do masowej publiczności, śpiewając „Hey Jude” Beatlesów
źródło: Rzeczpospolita
Premier Donald Tusk przebił się do masowej publiczności, śpiewając „Hey Jude” Beatlesów
Paweł Kowal błyskawicznie odpowiedział, wykpiwając śpiew Tuska we własnym filmiku
źródło: Rzeczpospolita
Paweł Kowal błyskawicznie odpowiedział, wykpiwając śpiew Tuska we własnym filmiku

Spoty internetowe, choć jest 
ich mnóstwo, nie docierają do masowego wyborcy – przekonują eksperci.

Do głosowania w wyborach do  Parlamentu Europejskiego został równo miesiąc. Do tej pory kampania toczy się głównie w internecie. Tylko dwie największe partie – PO i PiS – pozwoliły sobie na wykupienie czasu antenowego w ogólnopolskich telewizjach.

Jak ujawniła wczoraj „Rz", z wewnętrznych badań SLD wynika, że większość Polaków nie wie o zbliżającym się głosowaniu. Informacja ta dotarła do 40 proc. Polaków, a frekwencja ma być rekordowo niska i  wynieść 19 proc.

Na poprawę tych danych nie wpływają ostatnie działania partii, które w internecie koncentrują się na tzw. marketingu wirusowym. To przekaz, który ma dotrzeć do użytkowników za pomocą intrygujących treści. Takich, które na tyle spodobają się użytkownikom internetu, że zechcą podzielić się nimi ze znajomymi w sieci.

Najbardziej zauważalna jest kampania Europy Plus...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9823

Wydanie: 9823

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament