LPP, Inditex, H&M i C&A przyciągają do galerii mniejsze firmy
Centra handlowe | Przy wynajmie obiektów handlowych maleje rola hipermarketów i sieci AGD. Zyskują marki odzieżowe.
Bez silnych marek nikt nie rozpoczyna komercjalizacji centrów handlowych. – Do negocjacji zapraszani są w pierwszej kolejności najwięksi operatorzy sektora spożywczego, branży RTV i AGD, dom i ogród, a także rozpoznawalne, sieciowe marki odzieżowe – wylicza Wojciech Cieślak, prezes The Blue Ocean Investment Group.
Jak dodają przedstawiciele CBRE, magnesem, który przyciągnie inne firmy, może się okazać również operator kina czy też klubu fitness.
– W każdym projekcie kluczowy najemca, czyli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta