Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na jakości i smaku budujemy siłę marek

28 listopada 2014 | Kraj
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Dwadzieścia lat firmy Hochland w Polsce to wiele nowych produktów, nowych klientów, tysiące ludzi związanych z budowaniem historii i siły marki. Jak zmieniała się firma przez ten czas?

Jacek Wyrzykiewicz: W tym roku obchodzimy 20-lecie Hochland w Polsce. Zaczynaliśmy budować ten rynek, eksportując produkty z Niemiec. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w ośmiu państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld euro rocznie. W Polsce przez lata sukcesywnie inwestowaliśmy w rozwój zakładów i parku maszynowego. W 1997 roku rozbudowaliśmy zakład w Kaźmierzu pod Poznaniem, w 2000 roku uruchomiliśmy nowy zakład w Baranowie, a dwa lata później kupiliśmy zakład w Węgrowie. Pracuje w nich ponad 900 osób. Firma od początku istnienia stawia na innowacje. Jako pierwsi na rynku zaoferowaliśmy pojedynczo pakowane sery topione w plastrach, sery topione w krążkach czy sery...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10003

Wydanie: 10003

Spis treści
Zamów abonament