Na jakości i smaku budujemy siłę marek
Rozmowa | Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Dwadzieścia lat firmy Hochland w Polsce to wiele nowych produktów, nowych klientów, tysiące ludzi związanych z budowaniem historii i siły marki. Jak zmieniała się firma przez ten czas?
Jacek Wyrzykiewicz: W tym roku obchodzimy 20-lecie Hochland w Polsce. Zaczynaliśmy budować ten rynek, eksportując produkty z Niemiec. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w ośmiu państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld euro rocznie. W Polsce przez lata sukcesywnie inwestowaliśmy w rozwój zakładów i parku maszynowego. W 1997 roku rozbudowaliśmy zakład w Kaźmierzu pod Poznaniem, w 2000 roku uruchomiliśmy nowy zakład w Baranowie, a dwa lata później kupiliśmy zakład w Węgrowie. Pracuje w nich ponad 900 osób. Firma od początku istnienia stawia na innowacje. Jako pierwsi na rynku zaoferowaliśmy pojedynczo pakowane sery topione w plastrach, sery topione w krążkach czy sery...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta