Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najlepsze krajowe marki potwierdziły wartość i moc

28 listopada 2014 | Ciekawa ekonomia
Laureaci rankingu mocy – przedstawiciele najmocniejszych marek 12 branżowych kategoriach
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Laureaci rankingu mocy – przedstawiciele najmocniejszych marek 12 branżowych kategoriach
Orlen, już po raz ósmy zdobył statuetkę najcenniejszej polskiej marki. Ilona Antoniszyn-Klik, podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki i Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication, wydawcy„Rzeczpospolitej” wręczyli ją Leszkowi Kurnickiemu, dyrektorowi wykonawczemu  ds. Marketingu  PKN Orlen
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Orlen, już po raz ósmy zdobył statuetkę najcenniejszej polskiej marki. Ilona Antoniszyn-Klik, podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki i Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication, wydawcy„Rzeczpospolitej” wręczyli ją Leszkowi Kurnickiemu, dyrektorowi wykonawczemu ds. Marketingu PKN Orlen
Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP (z prawej), fundatora nagrody głównej w konkursie Młoda Marka Sukcesu, Adam Kiciński (w środku), prezes CD Project, właściciela marki Wiedźmin/The Witcher, zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu i Dariusz Bąk
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP (z prawej), fundatora nagrody głównej w konkursie Młoda Marka Sukcesu, Adam Kiciński (w środku), prezes CD Project, właściciela marki Wiedźmin/The Witcher, zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu i Dariusz Bąk
Dyrektor marketingu Ambra Michał Rozalicz  (w środku) odbrał dyplom dla laureata specjalnego wyróżnienia w konkursie Młoda Marka Sukcesu, marki Cydr Lubelski
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Dyrektor marketingu Ambra Michał Rozalicz (w środku) odbrał dyplom dla laureata specjalnego wyróżnienia w konkursie Młoda Marka Sukcesu, marki Cydr Lubelski
Wedel od początku naszego rankingu (od 2004 r.) pozostaje najmocniejszą polską marką na rynku słodyczy i lodów. Statuetkę z rąk Bogusława Chraboty, red. nacz. „Rz” odebrał Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu LOTTE Wedel
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Wedel od początku naszego rankingu (od 2004 r.) pozostaje najmocniejszą polską marką na rynku słodyczy i lodów. Statuetkę z rąk Bogusława Chraboty, red. nacz. „Rz” odebrał Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu LOTTE Wedel
Apart już  po raz ósmy okazał się  najmocniejszą marką  w kategorii produkty niespożywcze
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Apart już po raz ósmy okazał się najmocniejszą marką w kategorii produkty niespożywcze
W tym roku Łączna wartość najdroższych polskich marek osiągnęła historyczny rekord
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku Łączna wartość najdroższych polskich marek osiągnęła historyczny rekord

Choć globalne brandy zastąpiły niemało cennych rodzimych marek, to łączna wartość naszego zestawienia rośnie.

Anita Błaszczak

– Bardzo dziękuję, że „Rzeczpospolita", sama będąc doskonałą marką, pomaga nam w promocji polskich marek za granicą, jak i za to, że w tym i w innych rankingach przyczynia się do promocji polskiego eksportu oraz wiedzy wśród polskich przedsiębiorstw – mówiła Ilona Antoniszyn-Klik, podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki podczas czwartkowej gali Najcenniejszych Polskich Marek. Jak wskazała, dodają one prestiżu gospodarce. Zapowiedziała, że resort będzie dbał nie tylko o ich promocję, ale i ochronę na świecie.

Już po raz 11. „Rzeczpospolita" nagrodziła firmy-właścicieli najdroższych oraz najmocniejszych krajowych znaków towarowych.

– Przed 20 laty wydawało się nam, że polskie marki nie dadzą sobie rady w konkurencji z globalnymi. Dziś jestem przekonany, że to właśnie polskie marki, które tak dobrze sobie poradziły na naszym rynku, za kolejne 20 lat osiągną sukces za granicą – mówił Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication, wydawcy „Rzeczpospolitej".

– Świat składa się ze złych i dobrych marek. Dużo łatwiej wyceniać marki komercyjne – dodał Bogusław Chrabota, redaktor naczelny gazety.

Żywność dominuje

Na gali ogłosiliśmy także laureatów konkursu Młoda Marka Sukcesu, który już po raz czwarty towarzyszy rankingowi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10003

Wydanie: 10003

Spis treści
Zamów abonament