Z powodzeniem konkurujemy z największymi
Rozmowa | Leszek Figarski, współwłaściciel rodzinnej firmy FigAND w Radomiu.
Polacy bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Cenią świeże i naturalne produkty, za które są nawet gotowi więcej płacić. Czy państwa firma to odczuwa?
Leszek Figarski: Świadomość Polaków przy robieniu zakupów spożywczych na pewno wzrosła. Uważam jednak, że wciąż kierują się głównie ceną. Ogromny wpływ na jakość produktów mają u nas sieci handlowe. Producenci chcieliby produkować jak najlepsze produkty, ale to wiąże się z wyższymi cenami. Rywalizacja między sieciami wywiera na producentach presję obniżania cen, co równoznaczne jest z obniżaniem kosztów produkcji....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta