Jubileuszowe kampanie wsparły lidera
Ziaja świętująca w tym roku swoje 25-lecie nadal jest najmocniejszą polską marką kosmetyków
Anita Błaszczak
Już czwarty rok z rzędu flagowa marka rodzinnej firmy Ziaja okazała się najmocniejszym rodzimym znakiem towarowym na rynku kosmetyków.
Charakterystyczne oliwkowe logo gdańskiej spółki kosmetycznej Ziaja w ostatnich miesiącach częściej pojawiało się w reklamach. Więcej też było informacji o firmie, która obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Jubileuszowe kampanie i nowości pomogły Ziai utrzymać pozycję lidera wśród polskich marek kosmetycznych. Co prawda jej moc nieco spadła od ubiegłego roku, ale dotknęło to większość uczestników naszej listy. Nie sprzyja im zacięta rywalizacja na promocje cenowe – główna bolączka rynku kosmetyków.
Ziaja i tak mniej w niej ucierpiała, gdyż od lat konsekwentnie stawia na połączenie dobrej jakości z umiarkowaną ceną. Ta strategia świetnie dopasowana do potrzeb niezbyt zamożnych polskich konsumentów dobrze sprawdziła się w ostatnich kryzysowych latach. Jednak sukces marki i firmy to także zasługa przemyślanych działań marketingowych oraz nowości, które na rynku kosmetyków są skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży i wzmocnienie wizerunku. W tym roku do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta